Honden ter adoptie

Op deze pagina vindt u onze adoptiehonden. Wij gunnen deze lieverds allemaal een warm thuis en we stellen ze dan ook graag aan u voor.

Heeft u interesse in een van onze adoptiehondjes, neemt u dan contact op met Gera of Ina. Zij kunnen u meer informatie geven over de honden.

Gera: 0518-851090 / 06-50450278
Ina:   06-46107327 (na 19.00 uur)
Priscilla: 06-54635975 ( maandag tot en met vrijdag)

Wilt u vrijblijvend komen kennismaken met de honden? Bij Gera in Tzummarum staat de koffie altijd klaar.
En moet u ver rijden? Dan blijft u toch gezellig lunchen?

• Lulu

Thuis met tuin gevraagd voor zeer lieve, doch bange hond. Zij is al 4 jaar bij mij (foster) maar nog steeds bang voor harde geluiden; verkeer en mensen, vooral mannen en kinderen. Zij zou gedijen bij iemand die niet dagelijks kleine kinderen over de vloer heeft. Liefst een wat ouder iemand (senior) die het gezelschap zoekt van een hond en geen lange wandelingen wil maken. Die een tuin heeft waar zij vrij in kan bewegen en waar ze als ze haar behoefte moet doen niet heel veel verder hoeft te gaan dan soms alleen ‘om de hoek’. In de avonden (donker) gaat het uitlaten beter, overdag zeer moeizaam. Ze kan goed alleen zijn een paar uurtjes. Het park is dus helaas ook geen optie. Een andere hond als maatje wellicht wel.

Als u zo iemand bent of kent en u zou deze hond een tuinleven gunnen dan zouden we graag kennis willen maken.

Ze is 4,5 jaar volgens Europees paspoort (komt uit Bosnië) en gechipt en gevaccineerd.

Nog niet gesteriliseerd.