Sponsoren

Wilt u een van onze honden of katten die (nog) in Roemenië verblijven, maandelijks ondersteunen met een kleine bijdrage? Onze rescuers in Roemenië zijn u dankbaar!

De armoede in Roemenië is groot. Toch doen onze vrijwilligers daar alles om zoveel mogelijk honden en katten te redden. Behalve voeding en kosten voor vaccinatie bijvoorbeeld, zijn er ook weleens dieren die extra zorg nodig hebben. Dan is het erg fijn als er een extra steuntje in de rug komt vanuit Nederland.

De rescuers in Roemenië kunnen momenteel de dieren amper voeren! Juist nu de koude is begonnen krijgen ze weinig hulp om de honden en katten te voeren.

De kosten per maand per dier zijn 35 euro maar u kunt dat bedrag ook samen met anderen delen, een soort van co-adoptant!

Wilt u sponsor worden van een hond of kat in Roemenië? Neemt u dan contact op met Gera op nummer 06-50450278.

Sponsorhondje Grigor

Dit is Grigor, een reu van 4 jaar oud. Hij komt uit de shelter van Brestea.

Hij werd door de hondenvangers naar het dodingssation gebracht maar daar is hij gelukkig weggehaald door een van onze rescuers.

Voor € 35,00 er maand kan Grigor elke dag voldoende eten. Wie sponsort lieve Grigor?

Doneren

Het werk dat wij doen is afhankelijk van financiële steun en hulp door middel van het schenken van goederen.

Wilt u ons financieel ondersteunen?

Maak dan een gift over op bankrekeningnummer: NL06RABO0145331555
t.n.v. Stichting Honden van Ceuta

Wilt u ons helpen met spullen die we nodig hebben voor de honden?

In de provincies Noord Holland, Drenthe, Overijssel en Friesland hebben wij contactpersonen waar u gedoneerde spullen kunt brengen. Wat we goed kunnen gebruiken zijn: dekens, kleden, handdoeken, manden, voerbakken, riemen, halsbanden, tuigjes, hondenjasjes, kinder/baby-bodywarmers, borstels, voer, medicijnen, voor zowel honden als katten.

Neemt u contact met ons op als u spullen wilt schenken?

Hartelijk dank voor uw hulp!